Nr.
Data
Titlu
2022
89 26.05.2022 încetarea contractului individual de muncă nr. 191 din 3105.2021 încheiat pe perioadă determinată cu domnul Schipor Constantin
88 25.05.2022 convocarea consiliului local în ședință ordinară
87 24.05.2022 constituirea comisiilor de examen şi de soluţionare a contestațiilor pentru examenul de promovare în treapta imdiat superioară a personalului contractual
86 18.05.2022 aprobarea Regulamentului de organizare și desfăsurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
85 17.05.2022 acordarea ajutorului social si a alocatiei pentru sustinerea familiei doamnei Coneac Florentina Stela, in calitate de reprezentant al familiei
84 17.05.2022 completarea Programul anual al achizițiilor publice a comunei Peciu Nou pentru anul 2022
83 17.05.2022 completarea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul ” Reabilitare si dotare cladire camin cultural Dinias”
82 09.05.2022 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei NICOLIN STEFANIDA
81 04.05.2022 rechemarea din concediu de odihna a domnului Cosma Sabin Cosmin
80 04.05.2022 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap minorului BARNEA DAMIAN FLORIN
79 02.05.2022 completarea Programul anual al achizițiilor publice a comunei Peciu Nou pentru anul 2022
78 29.04.2022 acordarea stimulentului financiar pentru nou nascuti doamnei SORBAN ANCA MIRELA
77 29.04.2022 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav domnului BUCIUTA MIHAI
76 28.04.2022 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap minorului COCIUBA BOJIDAR NICOLAE
75 21.04.2022 convocarea consiliului local în ședință ordinară
74 21.04.2022 numirea în funcţia publică definitivă de inspector , clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul buget- finanțe, din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , județul Timiș a doamnei Ciucă Andreea
73 20.04.2022 privind convocarea de îndată a Consiliului local Peciu Nou în ședință extraordinară
72 18.04.2022 completarea Programul anual al achizițiilor publice a comunei Peciu Nou pentru anul 2022
71 15.04.2022 acordarea stimulentului financiar pentru nou nascuti domnului CIUIU LIVIU MARIAN
70 14.04.2022 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei Dorobantu Maria
69 13.04.2022 convocarea de îndată a Consiliului local Peciu Nou în ședință extraordinară
68 11.04.2022 angajarea pe perioadă nedeterminată a domnului Schipor Gheorghe Florin în funcția contractuală de muncitor calificat în cadrul compartimentului Salubritate si intretinere spatii verzi
67 07.04.2022 acordarea gradatiei pentru vechime in munca doamnei Lomanar Monica- Maria
66 06.04.2022 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului BORSOS STEFAN
65 06.04.2022 acordarea stimulentului financiar pentru nou nascuti doamnei HAMZA LUCIA MAGDALENA
64 04.04.2022 completarea Programului Anual al Achizitiilor Publice al comunei Peciu Nou pentru anul 2022
63 01.04.2022 inlocuirea membrilor titulari din cadrul Comisie paritare ai Primariei Peciu Nou
62 01.04.2022 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei DURIGON ANA
61 30.03.2022 recuperarea prejudiciului stabilit de Camera de Conturi Timiș prin Decizia nr. 10.964 din 07.02.202 în urma auditului financiar asupra conturilor de executie bugetară la unitatea administrativ teritoriala Peciun Nou , Județul Timiș
60 30.03.2022 acordarea stimulentului financiar pentru nou nascuti doamnei Suta Rafaela Betina
59 30.03.2022 acordarea stimulentului financiar pentru nou nascuti doamnei POP CRISTINA LAVINIA
58 29.03.2022 incetarea acordarii suplimentului pentru combustibili solizii sau lichizi domnului SUTA VIOREL
57 29.03.2022 incetarea acordarii suplimentului pentru combustibili solizii sau lichizi si a suplimentului pentru energie domnului CRNYANSZKI SOVRA
56 28.03.2022 înlocuirea președintelui comisiei de concurs în vederea selecției dosarelor de concurs
55 25.03.2022 modificarea cuantumului alocatiei pentru sustinerea familie începând cu luna martie 2022
54 24.03.2022 modificarea cuantumului ajutorului social începând cu luna martie 2022 pentru 9 familii sau persoane singure
53 24.03.2022 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav domnului CODREANU VICTOR
52 24.03.2022 actualizarea Comisiei de recepție a bunurilor materiale și a serviciilor achiziționate de Primăria comunei Peciu Nou
51 23.03.2022 acordarea gradației pentru vechiem în muncă domnului Pop Eugen Sorin , asistent personal
50 23.03.2022 completarea Programului Anual al Achizitiilor Publice al comunei Peciu Nou pentru anul 2022
49 23.03.2022 încetarea contractului individual de muncă nr. 199 din 08.11.2021 al doamnei BONDA DANIELA - asistent personal și acordare indemnizației de perosonă cu handicap grav doamnei BONDA BRANISLAVA
48 23.03.2022 angajarea doamnei CULEA CAMELIA in postul de asistent personal
47 22.03.2022 actualizarea Regulamentului intern al aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
46 21.03.2022 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav doamnei Boros Rozalia
45 21.03.2022 convocarea Consiliului local în ședință ordinară
44 21.03.2022 numirea Agentului de Inundație ,
43 14.03.2022 constituirea comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor pentru concursul organizat pentru ocuparea funcției vacante de consilier juridic , Clasa I , grad profesional superior în cadrul compartimentului Juridic
43 14.03.2022 constituirea comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor pentru concursul organizat pentru ocuparea funcției temporar vacante de Consilier juridic , Clasa I , grad profesional superior în cadrul compartimentului Juridic
42 14.03.2022 constituirea Comisiei de concurs si a Comisiei de solutionare a a contestatiilor pentru concursul de recrutare a postului contractual de execuție de muncitor în cadrul Compartimentului Salubritate șși întreținere spații verzi
41 14.03.2022 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară de îndată
40 14.03.2022 constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor de modernizare a drumurilor de interes local in localitatea Sanmartinul Sarbesc in cadrul proiectului ”Modernizare strazi in localitatea Sanmartinul Sarbesc, comuna Peciu Nou, jud. Timis”
39 11.03.2022 acordarea vaucherelor de vacanta pentru functionarii publici , personalul contractual din aparatul de specialitate al primarului comunei Peciu Nou si asistenti personali pentru anul 2021-2022
38 10.03.2022 angajarea pe perioadă determinată a domnului Baidoc Florin - Ioan în funcția contractuală de paznic în cadrul compartimentului Platformă pentru controlul Ppoluării cu nutrienți
37 07.03.2022 aprobarea Planului de Integritate pentru implementarea Strategiei Naționale Anticorupție 2021-2025 la nivelul comueni Peciu Nou
36 07.03.2022 constituirea comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor pentru concursul organizat pentru ocuparea funcției vacante de Inspector , Clasa I , grad profesional asistent în cadrul compartimentului Buget finante
35 07.03.2022 incetarea acordarii ajutorului social domnului SUTA VIOREL
34 28.02.2022 încetarea contractului individual de muncă 54 din 01.06.2005 , încheiat pe durată nedeterminată , a numitului BULZ MIRCEA , muncitor în cadrul compartimentuluiu Salubritate și întreținere spații verzi de la nivelul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou, județul Timiș
33 25.02.2022  
33 25.02.2022 angajarea doamnei LOMANAR MONICA-MARIA in postul de asistent personal
32 24.02.2022 constituirea comisiei avand ca obiect predarea unor bunuri mobile și imobile către S.C.CONSOLOCSERV SRL Peciu Nou
31 23.02.2022 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav -doamnei Luianov Iosefina
30 21.02.2022 aprobarea Planului de pregatire in domeniul situatiilor de urgenta, in anul 2022
29 21.02.2022 aprobarea Programului Anual al Achizitiilor Publice al comunei Peciu Nou pentru anul 2022
28 17.02.2022 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară de îndată
27 17.02.2022 convocarea Consiliului local în ședință ordinară
26 17.02.2022 constituirea Comisiei pentru evaluarea/reevaluarea activelor fixe, aflate în partrimoniul comunei Peciu Nou
25 11.02.2022 contituirea comisiei de receptie a produselor aferente proiectului ”Achizitie tractor multifunctional cu atasamente, comuna Peciu Nou, jud. Timis
24 09.02.2022 incetarea acordarii ajutorului social pentru familia doamnei Raicov Roxana Viorica
23 09.02.2022 aprobarea planului de integritate al Strategiei Naționale Anticorupție 2021 – 2025 la nivelul UATC PeciuNou
22 09.02.2022 constituirea Comisiei de concurs si a Comisiei de solutionare a a contestatiilor pentru concursul de recrutare a postului contractual de paznic din cadrul compartimentului Platforma pentru controlul poluarii cu nutrienti
21 03.02.2022 incetarea acordarii indemnizatiei pentru minora PAUL ANAMARIA IONELA
20 03.02.2022 delegarea atribuțiilor de executare silită
19 03.02.2022 desemnarea doamnei Grubacichi Nicoleta , viceprimarul comunei , responsabil al pieței din localitatea Peciu Nou
18 03.02.2022 rectificarea actului de deces nr. 31 din data de 06.09.2021 exemplar I înregistrat în registrele de stare civilă ale loclității Peciu Nou
17 02.02.2022 stabilirea salariilor angajatilor din cadrul compartimentului Platformă pentru controlul poluării cu nutrienți
16 02.02.2022 persoanele nou autorizată să efectueze operațiuni în Registrul Electoral al comunei Peciu Nou
15 31.01.2022 numirea persoanelor responsabile cu implementarea Strategiei Naționale Anticorupție 2021 – 2025 la nivelul UATC PeciuNou
14 31.01.2022 angajarea in postul de asistent persoanl al doamnei Pașcalău Ana Maria
13 27.01.2022 incetarea contractului individual de munca al doamna STOICA ELENA - asistent personal
12 26.01.2022 revenirea din suspendare și încetarea prin acordul părților a raportului de serviciu al doamnei Matici Zorana , funcționar public de execuție și anume inspector , clasa I , grad profesional asistent , gradația 1, în cadrul compartimentului buget- finanțe al aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
11 25.01.2022 acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței cu combustibili solizi și/sau petrolieri și a suplimentului pentru energie
10 21.01.2022 acordarea din bugetul local a unui ajutor de urgenta in suma de 1000 lei, doamnei Raducanu Silvia Cristina pentru inmormantarea sotului domnul Raducanu Daniel
9 18.01.2022 convocarea Consiliului local în ședință ordinară
8 17.01.2022 stabilirea cuantumului indemnizaţiei lunare de persoană cu handicap grav, acordată conform Legii nr.448/06.12.2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, începând cu luna Ianuarie 2022
7 17.01.2022 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav-doamnei Veres Grigorita
6 14.01.2022 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav - domnului Mudura Ioan
5 07.01.2022 stabilirea salariului pentru postul de muncitor - supraveghetor copii din cadrul compartimentului After School
4 05.01.2022 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei CENUSE FLORICA
3 05.01.2022 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului RAICOV VLASTIMIR
2 05.01.2022 acoperirea definitivă a deficitului secțiunii de dezvoltare a Bugetului Local, pe anul 2021, din excedentul anilor anteriori
1 04.01.2022 stabilirea salariilor asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav in anul 2022
2021
194 22.12.2021 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară de îndată
193 22.12.2021 delegarea atributiilor de executare silita
192 22.12.2021 delegarea atribuțiilor de stare civilă
191 22.12.2021 numirea în funcţia publică definitivă de inspector , clasa I, grad profesional superior la Compartimentul stare civila , din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , județul Timiș a doamnei ANCĂȘ DIANA
191 21.12.2021  
190 21.12.2021 incetarea prin acordul partilor a raportului de serviciu al doamnei Ancas Diana , inspector asistent la compartimentul buget - finante
189 21.12.2021 acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale, încălzirea locuinței cu combustibili solizi și/sau petrolieri și a suplimentului pentru energie
188 20.12.2021 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav domnului COZMA ADRIAN
187 17.12.2021 numirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziție aferente realizării proiectului ” EXECUȚIA LUCRÃRILOR DE CONSTRUCȚIE GRADINITA ÎN LOCALITATEA PECIU NOU ÎN CADRUL PROIECTULUI „CONSTRUIRE SI DOTARE GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT PECIU NOU”
186 17.12.2021 constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul ” Reabilitare si dotare camin cultural Dinias”
185 17.12.2021 aprobarea Planului de perfectionare profesionala a functionarilor publici si personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou pe anul 2022
184 17.12.2021 efectuarea concediilor de odihna pe anul 2022 pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
183 16.12.2021 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav doamnei BONDA BRANISLAVA
182 15.12.2021 COMPLETAREA PROGRAMULUI ANUAL AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE PE ANUL 2021
181 13.12.2021 constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul ”Executia lucrarilor de forare put in incinta imobilului evidentiat in CF 408604
180 09.12.2021 convocarea consiliului local în ședință ordinară
179 07.12.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnuli Olenici Constantin
178 07.12.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei Juganaru Florica
177 06.12.2021 actualizarea componenței Comisiei Locale pentru Situații de Urgență
176 06.12.2021 constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul ”Executia lucrarilor de reabilitare Foraj F1 din localitatea Peciu Nou”
175 06.12.2021 constituirea Comitetului de Coordonare a Activităților pe timpul sezonului de iarnă 2021-2022
174 06.12.2021 constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul ”Executie retea apa potabila comuna Peciu Nou - PUZ, jud. Timis”
173 03.12.2021 respingerea Cererilor -Declaratii pe proprie raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala(ajutor incalzire si supliment energie)
172 02.12.2021 acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale, încălzirea locuinței cu combustibili solizi și/sau petrolieri și a suplimentului pentru energie
171 23.11.2021 angajarea doamnei ANI ANA- LINA in postul de asistent personal
170 23.11.2021 convocarea consiliului local în ședință ordinară
169 19.11.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului BUCIUTA MIHAI
168 18.11.2021 numirea în funcţia publică de execuţie de inspector , clasa I, grad profesional superior la Compartimentul buget- finanțe , din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , județul Timiș a doamnei BUGARIU CAMELIA
167 16.11.2021 convocarea Consiliului local al comunei Peciu Nou, în ședință extraordinară, de îndată
166 15.11.2021 numirea curatorului special pe seama domnului CHIRAS NICOLAE
165 12.11.2021 angajarea doamnei MIȘCOV SINCA in postul de asistent personal
164 11.11.2021 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav doamnei DURIGON ANA
163 11.11.2021 constituirea comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor pentru concursul organizat pentru ocuparea funcției temporar vacantă de Consilier jurisic, Clasa I , grad profesional superior în cadrul compartimentului Juridic și ocuparea funcției vacante de inspector , Clasa I , grad profesional superior în cadrul compartimentului Stare civilă
162 11.11.2021 aprobarea Planurilor de servicii pentru minorii Barnea Damian Florin, Barnea Rafael Alexandru si Barnea Nikolas Andrei
161 09.11.2021 acordarea ajutorului social si a alocatiei pentru sustinerea familiei domnului Barnea Adrian Florin
160 09.11.2021 suspendarea ajutorului social acordat familiei doamnei Raicov Roxana Viorica
159 09.11.2021 modificarea cuantumului alocatiei de sustinere a familiei acordat doamnei Raicov Roxana Viorica
158 09.11.2021 angajarea doamnei BONDA DANIELA in postul de asistent personal
157 08.11.2021 rechemarea din concediul de odihna a domnului Tarța Grigori
156 29.10.2021 angajarea doamnei MIȘCO JENICA in postul de asistent personal
155 28.10.2021 completarea si actualizarea Programului anual al achizițiilor publice pentru anul 2021
154 26.10.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului Mudura Ioan
153 26.10.2021 desemnarea reprezentantului din cadrul Primariei Peciu Nou pentru asisterea persoanelor varstnice la incheierea actelor juridice
152 20.10.2021 rectificarea bugetara cu sume primite prin Programul PNDL II
151 20.10.2021 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
150 19.10.2021  
150 19.10.2021 convocarea Consiliului local in sedinta ordinara
149 19.10.2021 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară de îndată
148 14.10.2021 actualizarea Comisiei de inventariere a domeniului public și privat al comunei Peciu Nou, constituită cu dispoziția nr. 64/26.05.2021
147 14.10.2021 delegarea de atribuțiilor - responsabil caz de prevenire
146 12.10.2021 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav domnului Miscovici Ioan
145 11.10.2021 acordarea concediului de odihnă pe anul 2020, personalului contractual- asistenți personali din cadrul Primăriei comunei Peciu Nou ți acordarea indeminzației lunare persoanelor cu handicap grav
144 11.10.2021 inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
143 08.10.2021 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei BERZOVAN MARIANA asistent personal
142 08.10.2021 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei PAȚI MARIA asistent personal
141 08.10.2021 constituirea comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare , post de execuție vacant de inspector Cl. I , grad profesional superior, organizat în data de 15.11.2021
140 05.10.2021 completarea la Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2021
139 04.10.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului Gherghel Grigore
138 04.10.2021 incetera contractului individual de munca al doamnei TOMESC ONITA , asistent personal
137 30.09.2021 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară de îndată
136 27.09.2021 delegarea temporară a unor atribuții corespunzătoare funcției publice de execuție vacante, inspector , grad profesional superior, gradația 5, în cadrul compartimentului Buget finanțte din Aparatul de specialitate al primarului comunei Peciu Nou, județul Timiș
135 27.09.2021 actualizarea componenței Comisiei Locale pentru Situații de Urgență
134 24.09.2021 convocarea Consiliului local Peciu Nou, în ședință extraordinară
133 22.09.2021 desemnarea împuterniciților primarului comunei Peciu Nou pentru constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor contravenționale la nivelul comunei Peciu Nou
132 22.09.2021 aprobarea Listei suplimentare pentru acordarea pachetelor de produse alimentare transa III conform programului POAD 2019-2021
131 17.09.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap minorului Cazacu David Andrei
130 17.09.2021 transferul la cerere al doamnei Ivan Nicoleta- Violeta , inspector , clasa I , grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Buget- finanțe din aparatul de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou , județul Timiș
129 16.09.2021 completarea la Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2021
128 14.09.2021 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav doamnei CIORAN ANA
127 07.09.2021 aprobarea ajutorului de incalzire a locuintei cu lemne, carbuni, combustibil petrolier, pentru familiile si persoanele singure beneficiare ale ajutorului social stabilit in conditiile Legii 416/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru perioada sezonului rece 1 noiembrie 2021-31 martie 2022
126 06.09.2021 numirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziție aferente realizării proiectului ”Achizitie echipamente IT mobile de tip tableta pentru uz scolar”
125 02.09.2021 nominalizarea operatorilor economici din rețeaua comercială a UAT Peciu Nou care vor distribui produse reționalizate către populație
124 02.09.2021 actualizarea componentei comisiei pentru probleme de aparare
123 01.09.2021 completarea la Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2021
122 30.08.2021 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav doamnei SAMU ELENA
121 24.08.2021 convocarea Consiliului local in sedinta ordinara
120 19.08.2021 numirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziție aferente realizării proiectului ”Achizitie tractor multifunctional cu atasamente, comuna Peciu Nou, judetul Timis”
119 19.08.2021 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară de îndată
118 18.08.2021 delegarea către domnul Gheju Sorin Adrian atribuțiile Arhitectului șef
117 18.08.2021 completarea la Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2021
116 16.08.2021 incetarea de drept a contractului individual de muncă nr. 197din 29.03.2021 al doamnri GRUGACSKI DRAGOSLAVA - asistent personal și acordare indemnizației de perosonă cu handicap domnului CENUȘĂ LIVIU - CONSTANTIN
115 09.08.2021 completarea Programulului anual al achizițiilor publice pentru anul 2021
114 09.08.2021 incetarea acordarii indemnizatie de persoana cu handicap grav doamnei OCSAY VALERIA
113 06.08.2021 modificarea componentei comisiei de receptie a bunurilor materiale si a serviciilor achizitionate de primaria comunei Peciu Nou
112 05.08.2021 aprobarea Listei suplimentare pentru acordarea pachetelor de produse de igiena transa IV conform programului POAD 2019-2021
111 04.08.2021 elaborarea programului de achizitii al proiectului ”Achiziție tractor multifuncțional cu atașamente, comuna Peciu Nou, județul Timiș”
110 04.08.2021 angajarea domnului Potra Claudiu Mihai , director la Clubul Sportiv comunal Peciu Nou
109 03.08.2021 desemnarea persoanei responsabile cu urmărirea derulării contractului de finanțare încheiat între Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș, în calitate de finanțator și Comuna PECIU NOU, în calitate de beneficiar încadrul Programului național de cadastru și carte funciară a lucrărilor de înregistrare sistematică inițiate de unități administrativ-teritoriale Pentru sectoare cadastrale
108 29.07.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap minorei Paul Anamaria-Ionela
107 29.07.2021 incetarea de drept a contractului individual de muncă nr. 179 din 29.08.2018 al domnului PAUL ELENA IONELA - asistent personal
106 28.07.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei Mari Delia
105 28.07.2021 incetarea de drept a contractului individual de muncă nr. 179 din 29.08.2018 al domnului RAUPENSTRAUCH OSCAR - asistent personal
104 27.07.2021 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei NACEV LIANA - ZAMFIRA ,consilier asistent în cadrul compartimentului de Achiziții publice
102 22.07.2021 convocarea Consiliului local in sedinta ordinara
101 14.07.2021 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei VUCOIEV STEVANKA ,consilier asistent în cadrul compartimentului de Achiziții publice
100 14.07.2021 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei SCHIPOR CAMELIA CĂTĂLINA , inspector asistent în cadrul compartimentului de Urbanism și Amenajarea teritoriului
99 12.07.2021 COMPLETAREA si ACTUALIZAREA PROGRAMULUI ANUAL AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE PE ANUL 2021
98 07.07.2021 incetarea platii alocatiei pentru sustinerea familiei acordate domnului Vucovan Ceda
97 05.07.2021 incetarea de drept a contractului individual de muncă nr. 119din 26.01.2010 al domnului OLTEAN VALERIU - paznic în cadrul compartimentului Platformă pentru controlul poluării cu nutrienți din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
96 05.07.2021 COMPLETAREA PROGRAMULUI ANUAL AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE PE ANUL 2021
95 30.06.2021 constituirea Comisiei de evaluare a ofertelor în vederea atribuirii contractelor de achiziție publică
94 30.06.2021 reluarea platii ajutorului social privind venitul minim garantat pentru doamna Orso Larisa
93 30.06.2021 reluarea platii ajutorului social privind venitul minim garantat pentru domnul Mirzan Costica
92 28.06.2021 prelungirea suspendării raportului de serviciu al doamnei MIHAI IASMINA , consilier juridic în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
91 28.06.2021 suspendarea contractului individual de muncă al doamnei Trifoi Dalia , supraveghetor copii in cadrul compartimentului After School
90 28.06.2021 suspendarea contractului individual de muncă al doamnei Plesu -Vancu Mihaela , supraveghetor copii in cadrul compartimentului After School
89 24.06.2021 actualizarea si completarea Programului Anual al Achizitiilor Publice pe anul 2021
88 23.06.2021 delegarea atribuțiior specifice postului de director al Clubului Sportiv Comunal Peciu Nou, domnului Gheju Sorin -Adrian
87 22.06.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei Cioran Ana
86 22.06.2021 constituirea comisiilor examen şi de soluţionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare a funcție contractuale de conducere de director Club sportiv comunal Peciu Nou , din data de 20.07.2021
85 15.06.2021 delegarea atribuțiilor Primarului comunei Peciu Nou pe perioada concediului de odihnă a acestuia către administratorul public , doamna Popa Susana- Maria
85 08.06.2021  
84 08.06.2021 stabilirea programului de lucru pentru personalul compartimentelor , Platformă pentru controlul cu nutrienți , S.V.S.U. , Salubritate și întreținere spații verzi și After School
83 31.05.2021 modificarea raportului de serviciu al funcționarului public Rotaru Elena , prin mutarea în cadrul instituției, respectiv mutarea definitivă din cadrul Compartimentului Asistență socială în cadrul Compartimentului Buget-finanțe , din aparatul de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou , judeţul Timiș , începând cu data de 01.06.2021
82 31.05.2021 prelungirea contractului individual de muncă nr. 191din 15.06.2020 încheiat pe perioadă determinată cu domnul Schipor Constantin
81 26.05.2021 CONVOCAREA DE ÎNDATĂ A CONSILIULUI LOCAL ÎN ȘEDINȚĂ EXTRAORDINARĂ
80 26.05.2021 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
79 21.05.2021 numirea curatorului special pe seama domnului CHIRAS NICOLAE
78 20.05.2021 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
77 20.05.2021 promovarea în grad profesional a doamnei Nacev Liana Zamfira , consilier , Compartiment Achiziții publice in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
76 19.05.2021 aprobarea Regulamentului Intern al aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
75 18.05.2021 recupararea unor sume incasate necuvenit de viceprimarul comunei Peciu Nou
74 18.05.2021 convocarea Consiliului local în ședință ordinară
73 11.05.2021 constituirea Comisiei în vederea aplicării HCL 159/17.12.2018 pentru aprobarea Regulamentului referitor la stabilirea condițiilor de majorare a impozitului pentru clădirile și trenurile neângrijite din comuna Peciu Nou
72 11.05.2021 numirea curatorului special pe seama doamnei TODOROV VESNA
71 05.05.2021 desemnarea unei persoane cu pantouflage si cu prevenirea și monitorizarea șituațiilor privind conflictul de interese
70 05.05.2021 privind aprobarea Codului de etica si de integritate al funcționarilor publici și al personalului contractual din cadrul Comunei Peciu Nou
69 29.04.2021 actualizarea comisiei pentru selectionarea documentelor din arhiva Primariei comunei Peciu Nou , judetul Timis
68 29.04.2021 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară de îndată
67 29.04.2021 suspendarea jutorului social acordat domnului Mirzan Costica
66 29.04.2021 suspendarea dreptului de ajutor social pentru familia doamnei ORȘO LARISA
65 28.04.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei VEREȘ GRIGORIȚA
64 28.04.2021 actualizarea Comisiei de analiză a cererilor depuse pentru închirierea directă a pășunii comunale
63 26.04.2021 încetarea acordării indemnizației de persoană cu handicap grav doamnei BARNEA FLORICA
62 26.04.2021 numirea în funcţia publică de execuţie de inspector , clasa I, grad profesional superior la Compartimentul de Asistență socială, din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , județul Timiș a doamnei MURARIU DELIA- LOREDANA
61 26.04.2021 numirea in funcţia publică de execuţie de inspector , clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Agricol, din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , județul Timiș a domnului DOROBANȚU DANIEL
60 22.04.2021 constituirea comisiei pentru evaluarea ofertelor necesare delegarii prin concesiune a Serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan din comuna Peciu Nou
59 19.04.2021 aprobarea Regulamentului propriu, a măsurilor metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții și a dispozițiilor emise de primarul comunei Peciu Nou, județul Timiș
58 19.04.2021 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară
57 15.04.2021 desemnarea comisiei de coordonare si supervizare pentru pregatirea si planificarea concesiunii Serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan din Comuna Peciu Nou
56 13.04.2021 revocarea Dispozitiei nr. 32 din 25.02.2021 de transfer in interesul serviciului a doamnei Nacev Liana Zamfira , consilier achizitii publice
55 13.04.2021 constituirea comisiilor examen şi de soluţionare a contestațiilor pentru examenul de promovare în funcția publică de consilier grad profesional principal în cadrul compartimentului de Achizitii publice , organizat în data de 14.05.2021
54 08.04.2021 privind măsuri pentru împiedicarea extinderii epidemiei COVID-19, precum și pentru organizarea activității primăriei Peciu Nou
53 06.04.2021 inlocuirea presedintelui comisiei de concurs pentru ocuparea functiilor publice de inspector asistent la compartimentul Agricol si inspector superior la compartimentul Asistenta sociala
52 05.04.2021 convocarea de îndată a Consiliului local în ședință extraordinară
51 02.04.2021 constituirea Unității de Implementare a Proiectului ” ACHIZIȚIE ECHIPAMENTE IT MOBILE DE TIP TABLETĂ PENTRU UZ ȘCOLAR”
50 31.03.2021 inlocuirea presedintelui si a unui membru al comisiei de concurs pentru ocuparea functiilor publice de inspector asistent la compartimentul Agricol si inspector superior la compartimentul Asistenta sociala
49 30.03.2021 ACTUALIZAREA PROGRAMULUI ANUAL AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE PE ANUL 2021
48 30.03.2021 constituirea comisiei de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale secretarului general al comunei Peciu Nou
47 30.03.2021 aprobarea listei suplimentare pentru acordarea pachetelor cu alimente transa II conform programului POAD
46 29.03.2021 incetarea acordarii indemnizatiei lunare de persoana cu handicap grav domnului CENUSA LIVIU CONSTANTINsi angajarea aistent personal al acestuia a domanei GRUBACSKI DRAGOSLAVA
45 29.03.2021 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei CIPLEU NICULINA
44 29.03.2021 înceterea suspendării contractului individual de muncă și reânceperea activității doamnei Trifoi Dalia , supraveghetori copii în cadrul compartimentului After School
43 29.03.2021 înceterea suspendării contractului individual de muncă și reânceperea activității doamnei Pleșu Vancu Mihaela , supraveghetori copii în cadrul compartimentului After School
42 15.03.2021 stabilirea programului de lucru cu publicul și modificarea programului de lucru al angajaților din aparatul de specialitate al primarului comunei Peciu Nou în perioada 15.03.2021-29.03.2021
41 12.03.2021 angajarea doamnei Cărpenișan Maria asistent personal pentru persoana cu handicap grav Cărpenișan Miodrag Mirel
40 11.03.2021 testarea angajaților din Aparatul de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou, pentru depistarea celor infectați cu virusul SARS-COV 2
39 10.03.2021 actualizarea componenței Comisiei comunale pentru recensământul general agricol din Comuna Peciu Nou, Județul Timiș în anul 2021
38 08.03.2021 constutuirea comisiilor de concurs și de solutionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare , posturi de execuție vacante in cadrul aparatului de specialitate a Primarului comunei Peciu Nou din data de 12.04.2021
37 04.03.2021 COMPLETAREA PROGRAMULUI ANUAL AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE PE ANUL 2021
36 03.03.2021 stabilirea indemnizaţiilor de însoţitor acordate persoanelor încadrate în gradul de handicap grav ce necesită îngrijire din partea altei persoane aflate în plată
35 02.03.2021 suspendarea contractului individual de muncă al doamnei Pleșu Vacu Mihaela , supraveghetor copii in cadrul compartimentului After School
34 02.03.2021 majorarea salariului de bază și stabilirea drepturilor salariale asistentului personal , gradația 0
33 02.03.2021 suspendarea contractului individual de muncă al doamnei Trifoi Dalia , supraveghetor copii in cadrul compartimentului After School
32 01.03.2021 numirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziție aferente realizării proiectului ”Reabilitare retea de distributie apa potabila si statie de tratare in localitatea Dinias, comuna Peciu Nou si infiintare retea de canalizare a apelor uzate menajere in localitatea Dinias cu evacuare in statia de epurare a localitatii Sanmartinul Sarbesc - LOT 2”executia lucrarilor de infiintare retea de canalizare a apelor uzate menajere din localitatea Dinias cu evacuare in statia de epurare a localitatii Sanmartinul Sarbesc””
31 24.02.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului Mișcovici Ioan
30 23.02.2021 constutuirea comisiilor de concurs și de solutionare a conrtestațiilor pentru concursul de recrutare , post de execuție temporar vacant de consilier juridic Cl. I , grad profesional superior , organizat în data de 12.03.2021
29 18.02.2021 delegarea atribuțiilor privind activitatea de manager transport rutier și coordonator transport
28 18.02.2021 numirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziție aferente realizării proiectului ”Modernizare strãzi în localiatatea Sânmartinu Sârbesc, Comuna Peciu Nou, județul Timiș - Lucrãri complementare”
27 16.02.2021 convocarea consiliului local în ședință ordinară
26 15.02.2021 încetarea contractului individual de muncă al doamnei VELOVAN RAMONA
25 11.02.2021 încetarea raportului de serviciu al doamnei Șuta Rafaela- Betina , inspector superior în cadrul compartimentului de Asistență socială , al Primarului comunei Peciu Nou
24 10.02.2021 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului CODREANU VICTOR
23 10.02.2021 exercitarea controlului financiar preventiv propriu, în prioada în care d-na Tunsu Adriana-Simona se află în concediu de odihnă, concediu medical sau în alte situații similare
22 08.02.2021 constituirea comisiilor examen şi de soluţionare a contestațiilor pentru examenul de promovare în funcția publică de consilier grad profesional principal în cadrul compartimentului de Achizitii publice , organizat în data de 12.03.2021
21 08.02.2021 înceterea suspendării contractului individual de muncă și reânceperea activității doamnei Trifoi Dalia , supraveghetori copii în cadrul compartimentului After School
20 08.02.2021 înceterea suspendării contractului individual de muncă și reânceperea activității doamnei Pleșu Vancu Mihaela , supraveghetori copii în cadrul compartimentului After School
19 05.02.2021 încetarea contractului individual de muncă al doamnei MIȘCOVICI CRISTINA-ADRIANA
18 04.02.2021 acordarea ajutorului de inmormantare
17 03.02.2021 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei CORBEANU FILOFTEIA
16 03.02.2021 actualizarea componenței Comisiei comunale pentru recensământul populației și locuințelor din Comuna Peciu Nou, Județul Timiș în anul 2021
15 01.02.2021 desemnarea persoanei responsabile pentru acordarea asistenței necesară la completarea și/sau depunerea, precum și transmiterea declarației unice din cadrul organului fiscal comuna Peciu Nou
14 27.01.2021 aprobarea listei suplimentare pentru acordarea pachetelor conform programului POAD
13 26.01.2021 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei Kiss Maria
13 26.01.2021 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei Kiss Maria
12 26.01.2021 desemnarea domnului Gheju Sorin Adrian pentru utilizarea aplicației REENS la nivelul comunei Peciu Nou
11 25.01.2021 acordarea ajutorului de inmormantare
10 25.01.2021 incetarea acordarii ajutorului social acordat domnului Prelipcean Gheorghe
9 21.01.2021 convocarea de îndată a Consiliului local în ședință extraordinară
8 21.01.2021 acordarea alocatiei pentru sustinerea familiei doamnei Jurjea Lavinia
7 15.01.2021 aprobarea listei de investiții provizorii pe anul 2021, în vederea înaintării acesteia către ANAF
6 13.01.2021 aprobarea Programului Anual al Achizitiilor Publice si a Strategiei anuale ale Comunei Peciu Nou pe anul 2021
5 07.01.2021 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară
4 06.01.2021 completarea componenței Comitetului local pentru situații de urgență
3 06.01.2021 modificarea dispoziției nr. 141/15.10.2020 prin care s-a constituit Comitetul de coordonare în vederea elaborării Strategiei de dezvoltare locală a comunei Peciu Nou, pentru perioada 2021-2027
2 06.01.2021 anularea dispoziției nr. 187 din 22.12.2020 de constituire a comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare , post de execuție vacant de inspector Cl. I , grad profesional asistent, organizat în data de 04.02.2021
1 04.01.2021 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei GROZA ELENA
2020
190 28.12.2020 convocarea Consiliului local în sedinta extraordinară de îndată
189 28.12.2020 aprobarea listei beneficiarilor si cuantumul ajutorului de incalzire al locuintei , care utilizeaza pentru incalzirea locuintei combustibili solizi in perioada 01.12.2020 -31.03.2021
188 23.12.2020 angajarea doamnei Tomesc Onita in postul de asistent personal
187 22.12.2020 constituirea comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare , post de execuție vacant de inspector Cl. I , grad profesional asistent, organizat în data de 04.02.2021
186 18.12.2020 stabilirea programului de lucru cu publicul, în cadrul Primăriei com,unei Peciu Nou județul Timiș în perioada 21.12.2020-18.01.2021
185 18.12.2020 convocarea Consiliului local în ședință ordinară
184 17.12.2020 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară
183 15.12.2020 aprobarea Planului de perfectionare profesionala a functionarilor publici si personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou pe anul 2021
182 15.12.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei Bica Viorica asistent personal
181 15.12.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei LUIANOV CRISTINA asistent personal
180 15.12.2020 incetarea contractului individual de munca incheiat cu domnul Tomesc Razvan Bogdan
179 14.12.2020 actualizare grupului de lucru pentru implementarea Strategiei Naționale Anticorupție a Planului de integritate și constituire a grupului de lucru pentru implementarea Strategiei Naționale Anticorupție la nivelul Comunei Peciu Nou
178 14.12.2020  
177 14.12.2020 efectuarea concediilor de odihna pe anul 2021 pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
176 10.12.2020 constituirea Comisiei de evaluare a ofertelor procedurii de achiziție pentru realizarea proiectului ” Achiziție echipamente IT mobile tip tabletã pentru uz școlar” în localitatea Peciu Nou, județul Timiș
175 08.12.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap domnului MARCOV MILOS
174 26.11.2020 privind asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
173 24.11.2020 aprobarea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu gaze naturale in perioada sezonului rece noiembrie 2020-martie 2021
172 24.11.2020 aprobarea listei beneficiarilor si cuantumul ajutorului de incalzire al locuintei , care utilizeaza pentru incalzirea locuintei combustibili solizi in perioada 01.11.2020 -31.03.2021
171 23.11.2020 desemnarea personalului tehnic necesar pentru sprijinirea activităţii birourilor electorale ale secţiilor de votare din Comuna Peciu Nou la alegerile pentru Senat și Camera Deputaților din 6 decembrie 2020
170 23.11.2020 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei GROZA ELENA
169 20.11.2020 inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
168 20.11.2020 Privind constituirea unei echipe de lucru în vederea întocmirii situației privind modul de aplicare a Legilor fondului funciar în comuna Peciu Nou
167 20.11.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă domnului GHEJU SORIN- ADRIAN , inspector asistent în cadrul compartimentului de Urbanism și Amenajarea teritoriului
166 19.11.2020 convocarea Consiliului local în ședință ordinară
165 19.11.2020 privind asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
164 19.11.2020 privind asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
163 18.11.2020 actualizarea dispozitiei nr 152/04.11.2020 privind constituirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziție aferente realizării proiectului ”Construire și dotare clădire școală generală cu clasele 0-VIII Peciu Nou”
162 18.11.2020 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei DURIGON ANA
162 18.11.2020 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei DURIGON ANA
161 17.11.2020 acordarea ajutorului de inmormantare
160 16.11.2020 incetarea acordarii ajutorului social acordat domnului STOICA MATEI
159 10.11.2020 desemnarea reprezentantului primarului comunei Peciu Nou în Consiliul de administrație al Liceului Teoretic Peciu Nou
158 10.11.2020 delegarea atribuțiilor de ofițer de stare civilă
157 10.11.2020 modificarea și completarea Dispoziției Primarului nr. 39 din 13.03.2020 emisă pentru actualizarea componenței Comitetului local pentru situații de urgență al comunei Peciu Nou
156 09.11.2020 exercitarea controlului financiar preventiv propriu în cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou , judetul Timiș
155 09.11.2020 exercitarea controlului financiar preventiv propriu în cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou , judetul Timiș
154 05.11.2020 stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral
153 05.11.2020 privind asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
152 04.11.2020 constituirea Comisiei de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziție aferente realizării proiectului ”Construire și dotare clădire școală generală cu clasele 0-VIII Peciu Nou”
151 02.11.2020 acordarea ajutorului de inmormantare
150 28.10.2020 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
149 28.10.2020 privind asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
148 27.10.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei HEREDEA VARVARA
147 26.10.2020 recuperarea sumelor incasate necuvenit pentru ajutorul de incalzire d-nului DRAGHICI IOAN
146 26.10.2020 incetarea acordarii ajutorului social domnului DRAGHICI IOAN
145 22.10.2020 sancționarea disciplinară a domnului Vlăișan Emanuel având funcția de inspector asistent în cadrul compartimentului Agricol
144 22.10.2020 angajarea domnului Tomesc Răzvan- Bogdan asistent personal pentru persoana cu handicap grav Dorobanțu Anghel
143 19.10.2020 convocarea Consiliului local Peciu Nou în ședință ordinară
142 16.10.2020 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
141 15.10.2020 numirea Comitetului de coordonare în vederea elaborării Strategiei de dezvoltare locală a comunei Peciu Nou, pentru perioada 2021-2027
140 15.10.2020 privind actualizarea lunara si asumarea listelor cu destinatarii finali conform OUG nr.133/2020 pentru lunile septembrie-octombrie 2020
139 15.10.2020 inlocuirea mebrilor comisiei paritare
138 14.10.2020 numirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor la obiectivul ” Iluminat public în PUZ 96 casa, localitatea Peciu Nou, județul Timiș”
137 13.10.2020 încetarea contractului individual de muncă al domnului MARTON TIBERIU
136 07.10.2020 stabilirea atribuţiilor specifice funcţiei publice de execuţie de inspector, clasa I, grad profesional superior și grad professional asistent în cadrul Compartimentului Buget finanțe , taxe și impozite locale angajaților din acest compartiment
135 07.10.2020 delegarea unor atribuţii ale funcţiei publice de execuţie de inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Buget finanțe , d-lui Tarța Grigori , inspector de specialitate în cadrul Compartimentului Cultură , din aparatul de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , judeţul Timiș
134 05.10.2020 aprobarea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu lemne,carbuni,combustibili petrolieri, beneficiarilor Legii nr.416/2001
133 05.10.2020 acordarea ajutorului social si alocatiei pentru sustinerea familiei d-nei RAICOV ROXANA VIORICA
132 05.10.2020 constituirea comisiei de disciplina la nivelul primariei comunei Peciu Nou , judetul Timis
131 02.10.2020 aprobarea planului de servicii
130 25.09.2020 desemnarea personalului tehnic necesar pentru sprijinirea activităţii birourilor electorale ale secţiilor de votare din Comuna Peciu Nou
129 23.09.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de handicap minorei Grubacichi Ania
128 21.09.2020 privind actualizarea lunara si asumarea listelor cu destinatarii finali conform OUG nr.133/2020
127 21.09.2020 actualizarea lunara si asumarea listelor cu destinatarii finali conform OUG nr.115/2020
126 18.09.2020 modalitatea de identificare si verificare a destinatarilor finali conform OUG 115/2020 si OUG 133/2020
125 18.09.2020 înceterea suspendării contractului individual de muncă și reânceperea activității doamnei Trifoi Dalia , supraveghetori copii în cadrul compartimentului After School
124 18.09.2020 înceterea suspendării contractului individual de muncă și reânceperea activității doamnei Pleșu Vancu Mihaela , supraveghetori copii în cadrul compartimentului After School
123 15.09.2020 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei CIPLEU NICULINA
122 10.09.2020 convocarea consilierilor locali în ședință ordinară
121 10.09.2020 acordarea alocatiei pentru sustinerea familiei doamnei Nicolici Laura
120 10.09.2020 incetarea acordarii alocatiei pentru sustinerea familiei d-nei BILD MIHAELA
119 09.09.2020 rectificarea actului de deces nr. 29 din 21 august 2020 înregistrat la Primăria comunei Peciu Nou
118 09.09.2020 rectificarea actului de deces nr. 26 din 2 iulie 2020 înregistrat la Primăria comunei Peciu Nou
117 08.09.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap grav d-nei SCHIPOR ILEANA si angajarea doamnei BERZOVAN MARIANA asistent personal pentru persoana cu handicap grav SCHIPOR ILEANA
116 08.09.2020 modificarea delimitării secției de votare Nr.496 PECIU NOU( fostă 494), județul Timiș
115 07.09.2020 aprobarea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu lemne,carbuni,combustibili petrolieri, beneficiarilor Legii nr.416/2001
114 07.09.2020 acordarea unor zile libere fuctionarului public Valișan Emanuel cu ocazia căsătoriei
113 07.09.2020 numirea doamnei Tunsu Adriana - Simona - avănd funcția publică de inspector în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou, consilier de etică pentru monitorizarea respectării normelor de conduită
112 04.09.2020 rechemarea din concediul de odihnă a doamnei ROTARU ELENA
111 02.09.2020 constituirea Unității de Implementare a Proiectului ” CONSTRUIRE SI DOTARE CLADIRE SCOALA GENERALA CU CLASELE 0-VIII PECIU NOU”
110 31.08.2020 convocarea de îndată a Consiliului local al comunei Peciu Nou , în ședință extraordinară pentru data de luni, 31 AUGUST 2020, ora 20,00
109 31.08.2020 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei NENADOV LIUBINCA
108 25.08.2020 rechemarea din concediul de odihna a domnului Cosma Sabin Cosmin
107 24.08.2020 privind stabilirea locurilor speciale pentru afișaj electoral
106 24.08.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap domnului TODOROV DRAGOMIR
105 14.08.2020 desemnarea reprezentantului comunei Peciu Nou, la platforma și serviciile on-line ale sistemului integrat de cadastru și carte funciară
104 13.08.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă domnului VLĂIȘAN EMANUEL , inspector asistent în cadrul compartimentului Agricol
103 11.08.2020 desemnarea personalului tehnic-auxiliar de pe lângă Biroul electoral al circumscriepției comunale nr. 71 Peciu Nou, necesar pentru efectuarea operațiunilor generate de organizarea și desfășurarea autorităților administrației publice locale din data de 27 septembrie 2020
102 10.08.2020 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
101 06.08.2020 retinerea din indemnizatia domnului Farcalau Ioan , suma incasata necuvenit reperezentand indemnizatia de concediu de odihna
100 03.08.2020 privind asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
99 03.08.2020 privind asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
98 03.08.2020 modificarea Dispozitiei Primarului nr.157 din 13.11.2019, pentru constituirea Comisiei de receptie la terminarea lucrarilor de reparatii
97 31.07.2020 incetarea acordării indemnizației de persoană cu handicap doamnei STOIANOV GIURGEVCA
96 29.07.2020 incetarea acordarii indemnizatiei lunare de persoana cu handicap grav domnului NICOLAE ION si angajarea aistent personal al acestuia a domanei NICOLAE MIORICA
95 29.07.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap domnului CERCEL SLAVCO
94 24.07.2020 convocarea consiliului local în ședință ordinară pe luna iulie 2020
93 16.07.2020 acordarea concediului de odihnă pe anul 2020, personalului contractual- asistenți personali din cadrul Primăriei comunei Peciu Nou ți acordarea indeminzației lunare persoanelor cu handicap grav
92 15.07.2020 modificarea art. 18 (1) al Regulamentului intern de acordarea a voucherelor de vacanță personalului contractual și funcționarilor publici din cadrul aparatului de specialitaten al Primarului comunei Peciu Nou
91 14.07.2020 schimbarea sediului secției de votare nr. 495 din comuna Peciu Nou, sat Diniaș, județul Timiș
90 13.07.2020 exercitarea controlului financiar preventiv propriu în cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou , judetul Timiș
89 13.07.2020 exercitarea controlului financiar preventiv propriu în cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou , judetul Timiș
88 13.07.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei MIȘCOVICI CRISTINA- ADRIANA asistent personal
87 13.07.2020 încetarea raportului de serviciu al doamnei Gașpar Mariana – Luminița , prin acordul părților , numită în funcția publică temporar vacantă de consilier juridic
86 10.07.2020 convocarea consiliului local în ședință extraordinară, de îndată
85 10.07.2020 incetarea contractului individual de munca incheiat cu domnul TITERLEA EUGEN
84 09.07.2020 acordarea ajutorului social domnului STOICA MATEI
83 09.07.2020 inventarul cu bunurile mobile si imobile ale persoanei puse sub interdictie pe cale judecatoreasca TRIF FLAVIUS ALEXANDRU
82 08.07.2020 rectificarea actului de căsătorie nr.2 din 1941
81 08.07.2020 incetarea acordarii ajutorului social d-nei Marcov Iliana
80 07.07.2020 modificarea si completarea fisei de post a d-nei Suta Rafaela Betina inspector la compartimentul de Asistenta Sociala din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului
79 07.07.2020 delegarea dreptului de semnatura a documentelor necesare obtinerii Certificatului de Identitate Sportiva (CIS) si a Certificatului de Inregistrare Fiscala (CIF ), precum și a unor atribuții specific postului de director al Clubului sportiv Peciu Nou, domnului Gheju Sorin
78 07.07.2020 aprobarea listei suplimentare pentru acordarea pachetelor cu alimente transa I conform programului POAD
77 29.06.2020 stabilirea programului de lucru pentru personalul compartimentelor , Platformă pentru controlul cu nutrienți , S.V.S.U. , Salubritate și întreținere spații verzi și After School
76 26.06.2020 privind contituirea Comisiei comunale pentru recensământul populației și locuințelor din Comuna Peciu Nou, Județul Timiș în anul 2021
75 26.06.2020 aprobarea listei suplimentare pentru acordarea pachetelor conform programului POAD
74 24.06.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap domnului SAVA CORNEL
73 24.06.2020 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
72 23.06.2020 convocarea Consiliului local al comunei Peciu Nou în ședință ordinară
71 17.06.2020 mutarea titularilor între postul de consilier juridic din cadrul compartimentului juridic și postul de inspector asistent din cadrul compartimetului buget- finațe
70 17.06.2020 constituirea comisiei paritare din cadrul Primăriei comunei Peciu Nou
69 16.06.2020 angajarea domnului Schipor Constantin , muncitor în cadrul compartimentului Platformă pentru controlul popuării cu nutrienți pe perioadă determinată
68 16.06.2020 încetarea contractului individual de muncă nr. 184 din 12.07.2019 încheiat pe perioadă determinată cu domnul Schipor Constantin
67 05.06.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap domnului BALAN COSTACHE
66 03.06.2020 acordarea ajutorului de urgenta
65 28.05.2020 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului SAVA CORNEL
64 26.05.2020 constituirea Comisiei speciale de inventariere a domeniului public și privat, proprietatea comunei Peciu Nou
63 25.05.2020 convocarea Consiliului local al comunei Peciu Nou, în ședință ordinară
62 14.05.2020 prelungirea suspendării raportului de serviciu al doamnei MIHAI IASMINA , consilier juridic în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
61 07.05.2020 numirea unui curator special pe seama minorului BALAS TUDOR ALEXANDRU
60 04.05.2020 reâncepera acivității de către domnul Rusănescu Dan inspector în cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
59 04.05.2020 numirea in funcţia publică de execuţie temporar vacantă de inspector , clasa I, grad profesional asistent , in compartimentul buget- finațe din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , judeţul Timiș a doamnei Ancăș Diana
58 28.04.2020 aprobarea Regulamentului intern de acordarea a voucherelor de vacantă pentru personalul contractual și funcționarii publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
57 24.04.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei CAZACU RAMONA asistent personal
56 21.04.2020 convocarea Consiliului local al comunei Peciu Nou, în ședință ordinară
55 14.04.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap domnului BISTRIAN CORNEL
54 06.04.2020 constituirea comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare , post de execuție temporar vacant de inspector Cl. I , grad profesional asistent, organizat în data de 27.04.2020
53 01.04.2020 convocarea de îndată aconsiliului local, în ședință extraordinară
52 31.03.2020 acordarea ajutorului de inmormantare
51 30.03.2020 incetarea acordarii ajutorului social acordat domnului STOICA IOSIF
50 30.03.2020 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap minorului HAMZA MADALIN PATRICK
49 27.03.2020 convocarea consiliului local în ședință extraordinară
48 26.03.2020 suspendarea contractului individual de muncă al doamnei Pleșu- Vancu Mihaela , supraveghetor copii in cadrul compartimentului After School
47 26.03.2020 suspendarea contractului individual de muncă al doamnei Trifoi Dalia , supraveghetor copii in cadrul compartimentului After School
46 24.03.2020 numirea in funcţia publică de execuţie , inspector , clasa I, grad profesional asistent , in compartimentul buget- finațe din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , judeţul Timiș a doamnei Țibu Daniela - Ștefania
45 24.03.2020 numirea in funcţia publică de execuţie , consilier juridic , clasa I, grad profesional superior , in compartimentul Juridic din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , judeţul Timiș a doamnei Gașpar Mariana -Luminița
44 20.03.2020 acordarea unor zile libere domnului Rusanescu Dan , pentru supravegherea copiilor
43 19.03.2020 modificarea cuantumului alocatiei pentru sustinerea familiei acordata d-nei BILD MIHAELA
42 18.03.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei STOICA ELENA asistent personal
41 18.03.2020 constituirea comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare , post de execuție temporar vacant de inspector Cl. I , grad profesional asistent, organizat în data de 06.04.2020
40 16.03.2020 stabilirea unor măsuri pentru limitarea răspândirii infecției cu virusul COVID 19 în comuna Peciu Nou
39 13.03.2020 modificarea și completarea Dispoziției Primarului nr. 57/11.04.2017 emisă pentru actualizarea componenței Comitetului local pentru situații de urgență al comunei Peciu Nou
38 12.03.2020 convocarea consiliului local al comunei Peciu Nou în ședință de îndată
37 11.03.2020 incheierea contractului individual de muncă cu domnul Rus Petru
36 11.03.2020 încetarea contractului individual de muncă al doamnei Rus Ana , asistent personal
35 10.03.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei Luca Liliana asistent personal
34 04.03.2020 constiutirea comisiei locale de recensământ a comunei Peciu Nou
33 04.03.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap domnului GRAB ION
32 04.03.2020 aprobarea listei suplimentare pentru acordarea pachetelor conform programului POAD
31 03.03.2020 delegarea unor atribuții angajaților din aparatul de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
30 03.03.2020 incetarea contractului individual de munca incheiat cu d-na Visla Varvara
29 02.03.2020 suspendarea raportului de servici a doamnei MATICI ZORANA inspector asistent în cadrul compartimentului buget- finanțe
28 02.03.2020 încetarea contractului individual de muncă al doamnei PĂDUREANU SUSANA- MARIA referent la compartimentul de Registratură și relații cu publicul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou și încheierea unui nou contract individual de muncă pe o perioadă de 36 luni
27 28.02.2020 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului BISTRIAN CORNEL
26 27.02.2020 angajarea doamnei PAȚI MARIA asistent personal pentru persoana cu handicap grav PAȚI MIHAI
25 25.02.2020 constituirea comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare , post temporar vacant de consiier juridic Cl. I , grad superior , organizat în data de 12.03.2020
24 20.02.2020 constituirea comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare , post vacant de inspector Cl. I , grad asistent, organizat în data de 23.03.2020
23 18.02.2020 încetarea acordării indemnizatiei de persoană cu handicap d-nei Pop Maria și angajarea domnului POP EUGEN- SORIN asistent personal
22 17.02.2020 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei STOIANOV GIURGEVCA
21 14.02.2020 convocarea consiliului local în ședință ordinară
20 13.02.2020 actualizarea componenței Comisiei pentru evaluarea dosarelor de acordare de sprijin financiar de la bugetul local, pentru unitatile de cult apartinand cultelor religioase recunoscute din Romania
19 12.02.2020 modificarea cuantumului alocatiei pentru sustinerea familiei acordata d-nei BILD MIHAELA
18 05.02.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei STOICA ELENA asistent personal
17 05.02.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă domnului MARTON TIBERIU asistent personal
16 05.02.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă domnului DOROBANȚU MIHAI șofer la compartimentul salubritate și întreținere săpații verzi din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
15 05.02.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei ȚÎNȚAȘ VASILICA- DANIELA muncitor - îngrijitor la compartimentul After School din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
14 05.02.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei ROMAN VALENTINA referent la compartimentul buget- finanțe din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
13 05.02.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei STUPARU IONELA referent superior la compartimentul agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
12 05.02.2020 acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă domnului RUSANESCU DAN inspector asistent la compartimentul buget- finațe din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
11 05.02.2020 majorarea salariilor funcționarilor publici și personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
10 05.02.2020 promovarea in treapta profesionala imediat superioara a domnului Purcel Teodor muncitor in cadrul compatimentului After School
9 28.01.2020 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
8 28.01.2020 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
7 22.01.2020 convocarea consiliului local al comunei Peciu Nou în ședință ordinară
6 21.01.2020 stabilirea Planului de servicii pentru minora NASTRUT NATALIA- ADRIANA nascuta la data de 24.05.2003
5 16.01.2020 constituirea comisiei de examen organizat in data de 27.01.2020 pentru promovare personal contractual
4 15.01.2020 constituirea comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestațiilor pentru concursul de recrutare , post temporar vacant de consilier juridc Cl. I , grad Superior , organizat în data de 13.02.2020
3 13.01.2020 majorarea salariilor asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav in anul 2020
2 08.01.2020 aprobarea deficitului aferent secțiunii de dezvoltate a bugetului local pe anul 2019
1 06.01.2020 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap domnului TASITS SVETCO
2019
186 30.12.2019 numirea in funcţia publică de execuţie , inspector , clasa I, grad profesional asistent , in compartimentul de Urbanism și amenajarea teritoriului din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou , judeţul Timiș a domnului Gheju Sorin- Adrian
185 30.12.2019 aprobarea Planului de perfectionare profesionala a functionarilor publici si personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou pe anul 2020
184 30.12.2019 efectuarea concediilor de odihna pa anul 2020 pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
183 23.12.2019 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei BUD MARIA
182 23.12.2019 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei OCSAY VALERIA
181 20.12.2019 numirea unui curator special pe seama minorului Balas Tudor Alexandru
180 20.12.2019 rectificarea bugetului local al comunei Peciu Nou
179 19.12.2019 rectificarea bugetara pentru obiectul de invetitii Extindere retea de canalizare a apelor uzate manajere in localitatea Peciu Nou
178 18.12.2019 inventarul cu bunurile mobile si imobile ale persoanei puse sub interdictie pe cale judecatoreasca CAZAC DANA TEODORA
177 17.12.2019 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap minorului MAYER LUCAS ROBERT
176 12.12.2019 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap domnului BISTRIAN CORNEL
175 12.12.2019 constituirea Comitetului de Coordonare a Activitatilor pe timpul sezonului de iarna 2019-2020
174 11.12.2019 convocarea Consiliului local în ședință ordinară
173 10.12.2019 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei HARASIM MARIA CLARA
172 10.12.2019 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap domnului VINAU VASILE MARCEL
171 06.12.2019 alocarea plajei de numere pentru activitatea Compartimentului de stare civilă în anul 2020
170 06.12.2019 încetarea raporturilor de serviciu ale domnului Faur Bogdan- Nicolae prin acordul părților
169 05.12.2019 acordarea indemnizatiei de persoana cu handicap minorului MIHAI IUSTIN
168 03.12.2019 încetarea acordării indemnizaţiei de persoană cu handicap domnului Puie Indrei
167 29.11.2019 angajarea doamnei GOIAN ELENA asistent personal pentru persoana cu handicap grav GOIAN GHEORGHE
166 27.11.2019 aprobarea listei beneficiarilor si cuantumul ajutorului de incalzire al locuintei , care utilizeaza pentru incalzirea locuintei combustibili solizi in perioada 01.11.2019 -31.03.2020
165 27.11.2019 stabilirea dreptului la ajutorul pentru incalzirea locuintei cu gaze naturale
164 25.11.2019 numirea unui curator special pentru reprezentarea minorilor GRIGORE ALEXANDRU,GRIGORE LUCA,GRIGORE ALEXANDRA MARIA si GRIGORE DAVID
163 21.11.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
162 20.11.2019 privind promovarea domnului GHEJU SORIN - ADRIAN în funcţia contractuală de execuție de Inspector de specialitate, gradul II la sfârşitul perioadei de debutant
161 20.11.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
160 20.11.2019 acordarea indemnizatiei lunare de persoana cu handicap doamnei HARASIM MARIA - CLARA
159 21.11.2019 convocarea Consiliului local în ședință ordinară
158 18.11.2019 privind numirea unui curator special pe seama minorei Porumb Bianca Denisa
157 13.11.2019 privind constituirea Comisiei pentru recepția la terminarea lucrărilor de reparații
156 11.11.2019 cu privire la constituirea comisiilor de examinare și de soluționare a contestațiilor pentru examenul de promovare organizat în data de20.11.2019
155 07.11.2019 rectificare buget și listă de investiții 2019
154 05.11.2019 acordarea indemnizatiei lunare de persoana cu handica domnului COZMA ADRIAN
153 05.11.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
152 29.10.2019 delegarea doamnei ROMAN VALENTINA cu atribuțiile privind preluarea în debit a amenzilor contravenționale
151 24.10.2019 receptia lucrarilor de trasare a terenului de sport din curtea Liceului Teoretic Peciu Nou conform contractului cu nr. 9446/21.10.2019
150 22.10.2019 convocarea consiliului local al comunei Peciu Nou în ședință ordinară
149 16.10.2019 acordarea indemnizatiei lunare de persoana cu handica domnului CERCEL SLAVCO
148 16.10.2019 rechemarea din concediu de odihnă a domnului FAUR BOGDAN - NICOLAE
147 16.10.2019 acordarea indemnizatiei lunare de persoana cu handicap domnului Tasits Svetco
146 10.10.2019 delegarea viceprimarului comunei, domnul Fărcălău Ioan cu supravegherea lucrărilor de modernizare a străzilor din localitatea Sânmartinu Sârbesc
145 10.10.2019 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară
144 07.10.2019 revocarea Dispoziției nr. 59/03.04.2019 referitor la recuperarea sumelor acordate ca avans spre decontare
143 04.10.2019 constituirea comisiilor de inventariere a elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, casare si declasare aflate in patrimoniul comunei Peciu Nou
142 03.10.2019 delegarea viceprimarului comunei Peciu Nou activitatea de coordonare a compartimentului Platformă pentru controlul poluării cu nutrienți din cadrul aparatului de specialitate a Primarului comunei Peciu Nou
141 01.10.2019 aprobarea planului de servicii
140 30.09.2019 acordarea indemnizatiei lunare de persoana cu handicap grav doamnei HEREDEA VARVARA
139 25.09.2019 incetarea contractului individual de munca al doamnei VUCOIEV STEVANKA inspector la compartimentul de Achiziții publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
138 25.09.2019 redenumirea funcției generale de“ SECRETAR “ în funcție specifică de “ SECRETAR GENERAL “al comunei Peciu Nou , județul Timiș
137 25.09.2019 redenumirea funcției publice de execuţie din ” INSPECTOR ” în “ CONSILIER ACHIZIȚII PUBLICE “ în cadrul compartimentului de Achiziții publice din aparatul de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
136 24.09.2019 privind promovarea domnului GHEJU SORIN - ADRIAN în funcţia contractuală de execuție de Inspector de specialitate, gradul II la sfârşitul perioadei de debutant
135 24.09.2019 convocarea consiliului local în ședință extraordinară
134 23.09.2019 numirea unui curator special
133 23.09.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
132 20.09.2019 incetarea contractului individual de munca al doamnei PADURARIU MIHAELA asistent personal
131 19.09.2019 constituirea Comisiei pentru recepția la terminarea lucrărilor de reparații
130 19.09.2019 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap grav d-nei MATEI MARIA si angajarea doamnei VETISAN EMILIA FLORICA asistent personal pentru persoana cu handicap grav MATEI MARIA
129 18.09.2019 aprobarea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu lemne,carbuni,combustibili petrolieri, beneficiarilor Legii nr.416/2001
128 18.09.2019 rectificarea bugetului local
127 17.09.2019 constituirea comisiei pentru evaluarea dosarelor de acordare de sprijin financiar de la bugetul local, pentru unitatile de cult apartinand cultelor religioase recunoscute din Romania
126 17.09.2019 stabilirea locurilor speciale pentru afișaj electoral
125 16.09.2019 pentru modificarea Componenței Comisiei de recepție a bunurilor materiale și a serviciilor achiziționate de Primăria comunei Peciu Nou
124 12.09.2019 convocarea Consiliului local în ședință ordinară
123 12.09.2019 desemnarea doamnei Șuta Rafaela-Betina ca reprezentant al Primarului comunei Peciu Nou, în Consiliul de Administrație al Liceului Teoretic Peciu Nou
122 09.09.2019 delegarea atribuțiilor Primarului comunei Peciu Nou pe perioada concediului de odihnă a acestuia către administratorul public , doamna Popa Susana- Maria
121 05.09.2019 rectificarea actului de căsătorie nr. 18 din 13.08.1979
120 05.09.2019 receptia lucrarilor de reparatii la mobilier interior vestiare teren de fotbal al comunei Peciu Nou conform contractului cu nr. 7827.19.08.2019
119 05.09.2019 delegarea doamnei ROTARU ELENA cu atribuțiile privind întocmirea,eliberarea și comunicarea sesizărilor succesorale ( Anexa nr.24), la cerere sau din oficiu
118 05.09.2019 constituirea comisiei de receptie a lucrarilor de reparatii si renovare interior vestiare din cadrul terenului de fotbal din Comuna Peciu Nou conform contractului cu nr. 7289/19.08.2019
117 04.09.2019 constituirea comisiei de receptie a lucrarilor de reparatii a sistemului de supraveghere conform contractului cu nr. 7368/21.08.2019
116 03.09.2019 aprobarea procedurilor operaționale pentru eliberarea sesizărilor succesorale (anexa 24) la cere sau din oficiu
115 30.08.2019 numirea unui curator special pentru reprezentarea minorilor GRIGORE ALEXANDRU,GRIGORE LUCA,GRIGORE ALEXANDRA MARIA si GRIGORE DAVID
114 28.08.2019 încetarea suspendării contractului individual de muncă şi reinceperea activităţii doamnei TRIFOI DALIA angajată în funcţia de execuţie de mucitor calificat , supraveghetor copii
113 28.08.2019 încetarea suspendării contractului individual de muncă şi reânceperea activităţii doamnei PLEȘU - VANCU MIHAELA angajată în funcţia de execuţie de mucitor calificat , supraveghetor copii în cadrul compartimentului After School
112 21.08.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
111 20.08.2019 receptia lucrarilor de realizare curenti slabi la sediul primariei
110 13.08.2019 încetarea acordării alocației pentru susținerea familiei d-nei Stroescu Adela Lacramioara
109 13.08.2019 constituirea Comisiei pentru recepția la terminarea lucrărilor de reparații la sistemul de irigat din parcul localității Peciu Nou
108 12.08.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
107 05.08.2019 privind acordarea indemnizatiei lunare de persoana cu handicap grav doamnei MATEI MARIA
106 02.08.2019 convocarea Consiliului local în ședință extraordinară
106 23.07.2019  
105 31.07.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
105 23.07.2019  
104 31.07.2019 încetarea acordării indemnizației de persoană cu handicap domnului CRNYANSZKI SOVRA
104 23.07.2019  
103 31.07.2019 încetarea acordării indemnizației de persoană cu handicap domnului CERCEL SLAVCO
103 23.07.2019  
102 30.07.2019 numirea unui curator special pentru reprezentarea minorilor GRIGORE ALEXANDRU,GRIGORE LUCA,GRIGORE ALEXANDRA MARIA si GRIGORE DAVID
102 23.07.2019  
101 26.07.2019 numirea unui curator special
101 23.07.2019  
100 25.07.2019 privind acordarea indemnizatiei lunare de persoana cu handicap grav doamnei ȘAMU ELENA
100 23.07.2019  
99 25.07.2019 convocarea Consiliului local Peciu Nou în ședință ordinară pe luna iulie 2019
99 23.07.2019  
98 24.07.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
98 23.07.2019  
97 23.07.2019  
97 23.07.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
96 23.07.2019  
96 23.07.2019  
96 19.07.2019 delegarea atribuțiilor primarului
95 11.07.2019 angajarea domnului SCHIPOR CONSTANTIN , muncitor la compartimentul Platformă pentru controlul poluării cu nutrienți
94 09.07.2019 constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor
93 09.07.2019 constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor
92 03.07.2019 constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor
91 03.07.2019 încetarea contractului individual de muncă al domnului Schipor Constantin
90 02.07.2019 rechemarea din concediu de odihnă a domnului Bocîrnea Ioan
89 28.06.2019 suspendarea contractului individual de muncă al doamnei Trifoi Dalia , supraveghetor copii in cadrul compartimentului After School
88 28.06.2019 suspendarea contractului individual de muncă al doamnei Pleșu - Vancu Mihaela , supraveghetor copii in cadrul compartimentului After School
87 25.06.2019 încetarea acordării indemnizaţiei de persoană cu handicap doamnei PETROV IUDITA
86 25.06.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
85 20.06.2019 privind constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor
84 18.06.2019 convocarea Consiliului local al comunei Peciu Nou, în ședință ordinară
83 12.06.2019 constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor
82 12.06.2019 asistarea persoanelor varstnice la incheierea actului juridic de instrainare a bunurilor
81 10.06.2019 acordarea voucherelor de vacanță pentru Funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peciu Nou
80 05.06.2019 acordarea ajutorului social doamnei HEINTZ TEODORA
79 05.06.2019 privind acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă doamnei Vucoiev Stevanka inspector gradul II la compartimentul de achiziții publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Peciu Nou
78 05.06.2019 privind acordarea gradației corespunzătoare tranșei de vechime în muncă domnului Bumbar Vasile , asistent personal
77 03.06.2019 completarea dispoziției nr. 76 din data de 29 mai 2019 referitor la constituirea comisiei de recepție a lucrărilor efectuatte de SC R-Padora SRL
76 29.05.2019 numirea comisiei de receptie a lucrarii
75 16.05.2019 inventarul cu bunurile mobile si imobile ale persoanei puse sub interdictie pe cale judecatoreasca CIORAN VASILE
74 10.05.2019 convocarea Consiliului local Peciu Nou în ședință ordinară pe luna mai 2019
73 08.05.2019 inventarul cu bunurile mobile si imobile ale persoanei puse sub interdictie pe cale judecatoreasca BUD BIANCA REBECA
72 07.05.2019 actualizarea componentei comisiei pentru probleme de aparare
71 03.05.2019 încetarea acordării indemnizaţiei de persoană cu handicap domnului JIVANOV ZDRAVCO
70 25.04.2019 stabilirea locurilor speciale pentru afișaj electoral
69 24.04.2019 incetarea acordarii indemnizatiei de persoana cu handicap doamnei LOMNEA ANA
68 23.04.2019 aprobarea efectuării concediului de odihnă doamnei ȚÎNTAȘ VASILICA - DANIELA
67 23.04.2019 convocarea Consiliului local al comunei Peciu Nou în ședință de îndată
66 18.04.2019 aprobarea efectuării concediului de odihnă domnului VLĂIȘAN EMANUEL
65 18.04.2019 aprobarea efectuării concediului de odihnă doamnei PĂDUREANU SUSANA- MARIA
64 18.04.2019 acordarea concediului de odihnă doamnei NACEV LIANA- ZAMFIRA
63 18.04.2019 aprobarea efetuarii concediului de odihnă domnului DOROBANȚU MIHAI
62 15.04.2019 acordarea concediului de odihna domnului Schipor Constantin
61 11.04.2019 numirea unui curator special pentru reprezentarea minorului HOSU NARCIS CRISTIAN
60 09.04.2019 numirea unui curator special pentru reprezentarea minorilor TRIF RAUL si TRIF DENIS
59 03.04.2019 recuperarea unor sume de bani , avansuri spre decontare
58 03.04.2019 inlocuirea unui membru in comisia pentru receptia la terminarea lucrărilor ” Extindere rețele electrice –dezvoltare zonă rezidențială cu funcțiuni complementar, Peciu Nou, județul Timiș.
57 29.03.2019 desemnarea doamnei Șuta Rafaela-Betina ca reprezentant al Primarului comunei Peciu Nou în Consiliul de Administrație al Liceului Teoretic Peciu Nou
56 29.03.2019 acordarea concediului de odihnă doamnei Miatov Viorica- Lidia
55 28.03.2019 acordarea concediului de odihna domnului Dorobantu Mihai
55 27.03.2019  
54 28.03.2019 încetarea acordării indemnizaţiei de persoană cu handicap domnului PARVAN GHEORGHE
54 27.03.2019  
53 27.03.2019  
53 26.03.2019 convocara Consiliului local in sedinta de indata
52 26.03.2019 acordarea indemnizatiei lunare de persoana cu handicap grav doamnei ZAHARIE MARIE
2 26.03.2019 Testare aplicatie