In conformitate cu hotararea de Guvern nr. 181/2002 privind Normele de aplicare pentru Ordonanta nr. 24/2002 privind
incasarea impozitelor si taxelor locale prin mijloace electronice de plata, folosirea sistemului se poate face in baza unei
parole de acces pe care o puteti obtine dupa completarea, listarea si depunerea formularului de inregistrare si copie
dupa C.I./B.I./N.I.F. (persoane fizice) sau copie dupa Certificatul de inregistrare, copie dupa C.I./B.I. imputernicit si
imputernicire in original (persoane juridice), la Registratura Primariei comunei Peciu Nou.
In urma obtinerii parolei, aveti acces la o serie de informatii cu caracter personal: vizualizare patrimoniu, a platilor efectuate,
a sumelor de plata, a documentelor administrativ fiscale emise.
NOTA:
- Adresa de email din cerere trebuie sa fie valida pentru transmiterea prin posta electronica a datelor de acces (user si parola)
- Cererea semnata si datata, impreuna cu actul de identitate/N.I.F. (persoane fizice) si C.U.I./C.I.F., imputernicire + C.I. imputernicit (persoane juridice)
- Ordinea de descarcare a platilor, in conformitate cu Legea 207/2015 - Cod de procedura fiscala, sunt cu prioritate amenzile, urmate de debite restante in ordinea vechimii,
accesorii aferente in ordinea vechimii si ulterior debite cu termene de plata, viitoare.
- Datele necesare pentru plata impozitelor si taxelor locale cu ordin de plata:
- Beneficiar - PRIMARIA PECIU NOU
- Banca - TREZORERIA TIMISOARA
- Cod fiscal Primarie - 4358207
- Cont IBAN - pentru fiecare impozit sunt afisate conturile in Sistemul informatic Atlas
- Numele Prenumele si Codul numeric personal al persoanei pentru care se efectueaza plata
Incepand cu 1 ianuarie 2016, conform art. 165 alin. 2 din Noul Cod de Procedura Fiscala
"se sting cu prioritate amenzile contraventionale individualizate în titluri executorii,
în ordinea vechimii, chiar dacã debitorul indicã un alt tip de obligatie fiscala".